Onderwerp: Re: Pokémon Black & White ma jun 06, 2011 4:25 am
Ik heb een aantal keer gezegd dat de eerste gen mijn favoriet is, maar ik denk toch dat het de tweede is. Gewoon omdat deze een beter gevoel heeft.. maar laten we niet off-topic gaan, dit topic gaat over Black en White, niet over welke gen je het beste vindt.
Ik heb vandaag de 2e gym verslagen. Die was echt té makkelijk. o.O En Lyra en Thor zijn geëvolueerd. C: Hmmn, ik moet echt eens gaan beslissen wat ik nog meer in mijn team wil.. *fronst*
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White ma jun 06, 2011 5:47 am
Straks ga ik even mijn team uitbreiden met één of twee Pokémons, denk ik. Heb nu net de eerste gym gehaald.
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White ma jun 06, 2011 5:51 am
Congratsx3 ik kan maar niet kiezen tussen een Axew of DrilburxD in iedergeval ik neem echt nooit meer een Pansage, sear of pour in me team0.0 duurt eeuwen voordat je ze goed heb getraind-.-'
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White ma jun 06, 2011 7:03 am
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White ma jun 06, 2011 8:21 am
Gha, als ik deze berichten zo lees begin ik niet eens aan het trainen van mn aap. Mijn andere Pokémon kunnen de ervaring veel beter gebruiken. Vooral Thor, want die moet de derde gym voor mij verslaan 8D
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White ma jun 06, 2011 9:46 am
Ik heb die beer met zn snotneus gevnagen! Eerst wilde ik hem een veel te vaak gebruikte nickname geven maar... PAUL IS GEWOON VEEL LEUKER ALS NICKNAME. Hij loopt alleen wel 12 levels achter op de rest van mn team.. :C
Waarom typte ik levers in plaats van levels..? Zoveel levers kan ie niet eens hebben.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White ma jun 06, 2011 7:12 pm
Mijn Pokémon hebben geen nickname's. Waar kun je die veranderen? Want ik ga nu niet opnieuw beginnen, en ik wil ze tóch nicknames geven, zo snel mogelijk.
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White di jun 07, 2011 4:01 am
Er is ergens een name rater.. Erhm.. xD *staart naar Unova kaart* Ergens in Castelia City is de Name Rater, daar kan je de nicknames veranderen.
Viridian Normal Rank
Character sheet Leeftijd: 15 Team: I only lead myself, for now
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White di jun 07, 2011 4:03 am
Blossom schreef:
Mijn Pokémon hebben geen nickname's. Waar kun je die veranderen? Want ik ga nu niet opnieuw beginnen, en ik wil ze tóch nicknames geven, zo snel mogelijk.
Hmm... Ik geef ze ook nooit nicknames. Ooit heb ik mijn Chimchar -inmiddels Infernape- een falende nickname gegeven: Jimmy
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White di jun 07, 2011 4:11 am
Jimmy... *rofl* Iniederigeval, ik heb net een DeSmume gedownload met Pokemon SoulSilver, maar nu loopt die steeds vast op hetzelfde moment en ik wil de roms van Black&White downloaden, maar weet iemand hier waar dat makkelijk kan? xD
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White di jun 07, 2011 4:17 am
De HG/SS rom liep ook altijd vast bij mij. Daarom heb ik hem maar gekocht. xD
Ik haal mijn roms stiekem van Roms43 af. Waar ik de gepatchde versie van B/W ook gevonden heb. Bij mij doet hij het, in ieder geval. Waar ik dan ook blij mee ben. Anders zou ik mijn kleine Paul niet hebben.. ;D
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White do jun 09, 2011 8:48 pm
Snivy is de slechtste starter van de drie, volgens Marriland. Sorry, maar volgens mij hebben ze gelijk. Ik weet niet of jij tevreden bent met je Snivy, maar ik vond het echt een *** Pokémon. :')
Mijn Oshawottl - inmiddels al Dewott - rules!
Oeh yeah. Mijn Oshawott is gisteren geëvolueerd in een Dewott. En mijn Lillipup in een Herdier. Ook heb ik een Pidove gevangen, als ik het goed heb. Dalijk eens kijken.
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White vr jun 10, 2011 6:30 am
congratsx3
mijn Monferno is van de week geëvolueerd, die tweede van Solosis... Dousis(weenie hoe je dat spelt=x) Emolgax3(me sterkstex'D) en DewottxD nu heb ik 5/6 badges(ben aan het trainen voor de zesdex3)
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White vr jun 10, 2011 11:09 am
Haha, ik verveelde me bij mijn vader. Nu is mijn team aangevuld met een Druddigon, genaamd Sir Cedric, die ik gezellig een level of 12 heb getraind wegens zijn veel te lage level. Nu mag ik gezellig Zekrom tot leven wekken.
Ook was Cubchoo geëvolueerd, maar ik vond de baard van z'n evolutie niet leuk, waardoor hij niet meer in mn team zit. XD
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White vr jun 10, 2011 9:40 pm
Ik ben gestopt met spelen, omdat ik moe werd van het trainen. En ik ben een soort van trainaholic. M'n Pokémons waren allemaal lv 60 of zo, toen ik stopte. Maar ik denk dat als ik weer ga beginnen; Ik het hardcore ga doen >D Want dat lijkt me grappig ;o
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White zo jun 12, 2011 8:23 am
1. Welke starter heb jij gekozen? Oshawott!!! Love zijn eind evolutie 2. Wat was de eerste Pokémon die je zelf hebt gevangen? Lillipup 3. In welke Town ben je nu? Geen idee meer 4. Hoeveel badges heb je nu? AAllemaal incl. Pokémin Legeau 5. Wat is nu je team? Flygon, Rayquaza, Swampert, Raikou en Hydreigon 6. Wat is je favoriete Pokémon uit je team? Flygon 7. Heb je Black of White? Black 8. Wil je verder nog iets zeggen? Nope..
Onderwerp: Re: Pokémon Black & White ma jun 13, 2011 2:02 am
Inmiddels heb ik 4 badges.. als ik me niet vergis xdd En ik train eigenlijk alleen Lyra en Thor. xD; Roxana (Krokodinges) moet binnenkort ook maar wat sterker worden.. En die aap moet een box in. :')