PMD Dawn of Adventurers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenWondermapRegistrerenInloggen

 

 The lost voice

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ayla
Normal Rank
Normal Rank
Ayla


Vrouw Posts : 18
Points : 0
Registratiedatum : 09-06-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 10 Jaar
Team: x

The lost voice Empty
BerichtOnderwerp: The lost voice   The lost voice Emptyzo jun 12, 2011 10:15 pm

The lost voice
The lost voice of a little Pokémon

Prologue
Ze huiverde, maar niet van de kou. Ze probeerde op te staan, maar een hevige pijnscheut vulde haar gehele lichaampje. Ze kroop in elkaar, als een balletje. Ze had haar pootjes om zich heen geslagen. Trillend bracht ze er eentje in haar beeld. De eens zo zwarte vacht, leek rood door de dikke warme vloeistof. Hij vulde de geur met zijn misselijkmakende stank. Snel sloeg ze hem weer om zich heen. Haar hele lichaampje schokte van de pijn. Zij klemde haar kaken op elkaar, kneep haar ogen dicht. Een zoutige smaak kwam in haar mond, tranen.
Ze werd licht in haar hoofd. Versuft opende ze haar ogen. Zwarte vlekken vormden zich in haar beeld. Haar ogen werden groter, wanhopig begon ze te knipperen; hopend dat de zwarte vlekken weggingen. Maar ze werden steeds groter… Totdat alles zwart was…


Plot

[Topic 1] Op een dag wordt Ayla, de Riolu, aangevallen. Ze raakt ernstig gewond en verliest uiteindelijk ook haar bewustzijn. Een Pokémon(team) dat op pad was, vindt haar. Ze zien hoe erg ze eraan toe is en besluiten haar mee te nemen naar de Guild, om haar daar te verzorgen.

[Topic 2] De wonden van de Riolu zijn al grotendeels hersteld, maar ze is nog steeds niet bij bewustzijn gekomen. Op een dag doet ze dat wel. Degene die haar als eerste ziet, stapt gelijk op haar af om tegen haar te praten; is nieuwsgierig naar haar. Maar Ayla kan niet praten, kan het niet meer. Ze raakt in de war en reageert niet, probeert het wel; maar op haar manier. De ander denkt dat ze nog te verward is en laat het er maar bij. Uiteindelijk neemt de Riolu zelf de touwtjes in handen en probeert ze de aandacht van de Pokémon te trekken. Ze stelt zichzelf op een nogal primitieve manier voor, omdat ze niet anders kan, en leert uiteindelijk ook de naam van de ander kennen.

[Topic 3] Het blijft bij enkel elkaars naam kennen. Maar Ayla wilt contact hebben met de anderen. Ze zegt telkens de naam van de ander, in de hoop het duidelijk te maken. Maar de ander raakt enkel geïrriteerd, en snapt het niet. De ander geeft haar een berrie, om haar te kalmeren. Ze raakte iedere keer overstuur en begon te huilen, omdat hij/zij het niet snapte. Ze herhaalde zijn woorden over de berrie, met moeite en een hevig accent. Opeens vielen alle puzzelstukjes op zijn plaats voor de ander: Ze kan niet praten.

[Topic 4] De ander besluit haar te leren praten, door haar simpele woordjes te leren. Wijzen naar het voorwerp, en de naam ervan zeggen. Als haar wonden voldoende zijn hersteld, en ze een kleine woordenschat heeft; mag ze weer eens de Guild uit. Ze wordt rondgeleid. Maar het valt de anderen op dat haar zinnen onvolledig zijn, en ze nogal vreemd praat. Uiteindelijk komt ze er zelf ook achter, achter het feit dat ze niet snapt hoe grammatica in elkaar zit.

[Topic 5] Ayla krijgt een soort van nachtmerrie over haar verleden. Het was de nachtmerrie die ze vaker had gehad; die vage die ze nooit snapte. Maar deze keer helemaal vermengd met de dingen die de afgelopen dagen waren gebeurd. Wanneer ze wakker wordt, kan ze normaal praten – nog wel met een licht accent – maar haar woordvolgorde klopt eindelijk. Er zijn nog steeds woorden die ze niet kent, maar die worden haar gewoon uitgelegd.

[Topics hierna] Ayla leert nog steeds bij over woorden, mag eindelijk ook weer trainen. Ze weet nog steeds niet precies wat ze moet doen, maar besluit te blijven; ze wilt niet meer alleen zijn. Er word haar uitgelegd wat teams precies inhouden enz. Hierna besluit ze dat ze zelf ook een team wilt hebben, maar weet niet hoe ze moet beginnen.

Characters needed
Iedereen die haar tegenkomt moet haar sowieso wat woorden leren, dus als je haar tegenkomt doe je automatisch al een beetje mee.

» Pokémon(team) dat Ayla vindt.
Het mag een Pokémon team zijn, maar ook gewoon een Pokémon. Het is/zijn degene die haar vinden als ze gewond en bewusteloos is.

» Pokémon die Ayla leert praten.
Deze heeft eigenlijk de belangrijkste rol, naast Ayla, in dit verhaallijntje. Hij/zij is degene die haar alles leert.
Dit mag ook de Pokémon zijn die haar vindt, of eentje uit het team – indien een team haar vindt -.


Important!
*Ik heb toestemming van Absol, want er komen toch geen leggies in voor enz.
So it's legal c:
*Ik vindt het fijn als je me een voorbeeldje geeft over hoe je post.
Gewoon, uit nieuwsgierigheid ;p
*Tips zijn altijd welkom, en ik wil ook wel veranderingen toepassen hoor ^^!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaya
Normal Rank
Normal Rank
Kaya


Vrouw Posts : 21
Points : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Team: The elementals

The lost voice Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost voice   The lost voice Emptyzo jun 12, 2011 10:33 pm

Kaya of Aru willen ook wel een rol spelen in deze verhaallijn, voor hoe ik post kan ej de posts op mijn twee accounts gewoon nalezen. The lost voice 1071211947
Maakt niet echt uit in welke rol, als ik maar een rol krijg. xD

[HEt liefst met Aru, want die is het minst actief op het moment]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Normal Rank
Normal Rank
Ayla


Vrouw Posts : 18
Points : 0
Registratiedatum : 09-06-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 10 Jaar
Team: x

The lost voice Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost voice   The lost voice Emptyzo jun 12, 2011 10:36 pm

*poked*
Ik had je nog een pb'tje gestuurd op Aru,
Wat je misschien ook kan helpen met actief worden (À) ?
En ik zal kijken «3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aru
Normal Rank
Normal Rank
Aru


Vrouw Posts : 24
Points : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Team: One day I'll start my own

The lost voice Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost voice   The lost voice Emptyzo jun 12, 2011 10:45 pm

Ok, heb het net gelezen en een bericht teruggestuurd.
Maar dat betekend hopelijk toch niet dat ik geen klein rolletje in deze verhaallijn kan hebben? =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Normal Rank
Normal Rank
Ayla


Vrouw Posts : 18
Points : 0
Registratiedatum : 09-06-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 10 Jaar
Team: x

The lost voice Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost voice   The lost voice Emptyzo jun 12, 2011 10:49 pm

Nee, dat niet hoor c:
Als je gewoon wilt meedoen,
Mag dat hoor «3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruru
Normal Rank
Normal Rank
Ruru


Man Posts : 9
Points : 0
Registratiedatum : 13-06-11

Character sheet
Leeftijd: 12
Team: Still none

The lost voice Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost voice   The lost voice Emptydi jun 21, 2011 11:24 pm

ik zou wel wilen helpen, maakt niet uit met wat want dan kan je ook beginnen te RPG'en

voorbeeld: klik hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The lost voice Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost voice   The lost voice Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The lost voice
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PMD Dawn of Adventurers :: Information :: Plots-
Ga naar: