Vandaag ging wel, Natuurkunde viel uit omdat onze docent niks wist van roosterwijzigingen en ons dus was vergeten. Alleen hadden 11 mensen hun huiswerk niet af bij Aardrijkskunde, waar ik ook onder viel. Toen heeft onze docent ons van 3 tot 4 na laten blijven, en dat terwijl ik om 10 over 2 al uit was! Ik kon dus een uur op school wachten. Zwemmen was leuk, er was alleen niet zo'n hoge opkomst. Vandaag was Stefan aan de beurt met leiding geven, maar niemand luisterde naar hem behalve ik! Maar ondanks dat was het wel gezellig.
Nu alleen nog morgen school en dan extra lang weekend! Daar heb ik echt zin in, maar ik heb nog meer zin in vakantie. Die heb ik wel nodig...
Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 09, 2011 11:07 pm
Pfff, ik moet dit weekend weer hard aan de bak. Tenminste, normaal gesproken is het altijd wel heel druk met de pinksterdagen. Nu hebben we nog niet echt veel reservering, maar er komt vast nog wel veel spontaan.
En ik ging vanochtend hardlopen! Jaja, heel goed van mij (want ik doe verder niks aan lichamelijke bveweging xD). Viel me nog best mee hoe ver ik kon lopen =D
Gym was gewoon geniaal. De meisjes uit mijn klas, 4 Havo, tegen 2de jaars meisjes met het vier ballen spel. ZE HEBBEN ONS INGEMAAKT MET 17-11. GOED HEA? Ik bedoel, ik had verwacht dat we helemaal niet zouden scoren. 'We zijn te oud' is gewoon het beste excuus ooit! xD
Maar, seriously! Hoe komen zij aan al die energie? O_____O
Ghehehe.. Zulk soort dingen overkomen mij ook wel eens. Ik zit altijd in de klas/generatie die het meeste faalt. Of op de school die het meeste faalt. Echt, als ik een jaar later was geboren, was ik dan in een betere klas terecht gekomen? Who knows.. xD
Ik ging gisteren de stad in met wat vrienden. Ik heb geen geld uitgegeven; ben de hele tijd getrakteerd C': Nu heb ik een hele mooie nieuwe vulpen (vervroegd b-day cadeautje van mijn beste vriendin <3). En vandaag ben ik met mn moeder nog wat kleren gaan kopen. Hier in Groningen zit een winkeltje die momenteel een alles voor 5 euro actie heeft, dus daar profiteren we even van. C:
Ronin Normal Rank
Posts : 47 Points : 0 Registratiedatum : 08-05-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Langs de snelweg.
Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 10, 2011 10:31 am
Ik zit altijd in de meest drukke, irritante en dan ook nog eens de meest ontembare klas. IK. ALS EEN PERSOON DIE HAAST NOOIT HAAR MOND OPEN DOET. Volgens mij wisten ze aan het begin van het schooljaar nog nieteens dat ze een Robin in de klas hadden x'D (Nja, buiten mijn vriendinnen, maar die tel ik niet mee)
Heeft het bij jullie ook zo hard geregend? Wij stonden net buiten te honkballen, en mijn leraar verrekte het om naar binnen te gaan. Gelukkig was dat maar een klein buitje. Toen we de tweede pauze hadden dacht ik echt dat we zwemmend naar huis konden, jezus. MAAR HET IS NU LANG WEEKEND! Helaas moet het slechte weer het weer voor mij verpesten. We zouden kanoën, maar dat gaat dus niet door. Ik had mer er nog wel op verheugd, ook al weet ik dat ik er in zal falen! T___T
Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 10, 2011 11:06 am
Lol, bij ons had het volgens mij wel geregend, maar ik heb echt nergens iets van meegekregen, zoals normaal. Vannochtend regende het ook, waardoor we niet buiten mochten speerwerpen. Pffff. Wie boeit het ook maar iets dat we uit kunnen glijden en dat we elkaar dan raken?
*besluit hier ook maar eens te posten* Nou, bij mij is het hier prachtig weer ;o.. Alleen wordt het morgen vies weer, maar dat boeit mij niet. Want vandaag ga ik naar Pinkpop >D!
Wel pas om zes uur, want de bandjes die eerst komen vindt mijn mama niet leuk ;p En ik bedoel; zij heeft betaald. Dus laat 'r maar lekker c:
Oké, nu moet Noor weer verder werken aan klein verhaallijntje van Ayla. Hurr o3o
Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 10, 2011 10:24 pm
De zon schijnt hier een beetje. En ik woon in Heerlen, dat ligt lekker dicht bij Landgraaf. Alleen mag ik nog laaaang niet naar Pinkpop. Pas als ik 16 ben of zo. Maar dat maakt me toch niet uit. xD
Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 10, 2011 10:41 pm
O Cow, Woont je in Heerlen ;o?.. Ik woon in Gulpen c: Dat is maar half uur tot uur ervan verwijdert. En ik ben 15 of zo, maar mijn moeder wou Cold play graag zien XD Maar nu wil ik jou meeten, zonder je te kennen 8D Mijn ouders zijn namelijk heel erg streng qua meetings, En als het zo blijft; mag ik waarschijnlijk nooit verder dan Schinveld of zo ;p
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 11, 2011 7:14 am
Oh, haha. Ja, ik ben pas 11. Maar dinsdag 12. 8D Maar speel je ook Wolf Story? Er is misschien een mini-meeting in het Gaia Park dan. En ik mag wel naar het Gaia Park, maar natuurlijk niet alleen naar de Burgers Zoo of zo. :') ( De meetings van Wolf Story zijn meestal in dierentuinen.. )
Weetje, ik ben iets heel moeilijks aan het doen. Ik doe een poging de japanse rsie van Pokemon white te spelen omdat ik geen engelse versie kan downloaden waarbij de pokémon exp krijgen. Dus als iemand hier nog weet waar je een engelse versie kan downloaden waar dit wel kan, hoor ik het graag van jullie. xD
als ik de japanse versie moets proberen ontoplofte mijn hoofd
maar je ik heb de Engelse versie gekocht en word gek van het leren ven wiskunde Merkwaardige producten (2 + 4)² = 4 + 64 + 16 dat moet ik dus leren en vergeet niet een vergelijking bespreken, daar word je pas gek van of de stelling van Thales, waarom moet een mens dat weten als ze een dieren arts willen worden ofzo
Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 11, 2011 11:03 pm
*voelt zich oud* Ehh, ja... Zit soort van op WS. Ben Neara, maar heb daar momenteel niets te RPGen. En in Onzin Topic wordt ik genegeerd, dus post ik daar maar niet meer c:
Ik ben dood. Ughe... Niet slim om te gaan paardrijden voor Pinkpop >< Slopend ~!
Ik heb al een heel uitgewerkt account achter de hand. Maar ben nog niet eens begonnen met Ayla ;p Foei foei toch. Maar met Ayla moet ik me aan allerlei dingen houden ;l En met dat andere account niet ~ Moet alleen nog ref sheet beetje uitwerken c: En siggie maken ;p
Het heeft gister grote knikkers gehageld in (provincie) Groningen. Ik weet niet meer hoe die plek heet war we waren, maar het waren enórme hagelstenen Echt niet normaal.