PMD Dawn of Adventurers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenWondermapRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+16
Silk
Turble
Ayla
Skull
Ienzo
Twilight
Rupunzel
Kaya
Aru
Ronin
Bryce
Mercury
Noah
Reyez
Absol
Neomy
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Noah
Normal Rank
Normal Rank
Noah


Man Posts : 69
Points : 0
Registratiedatum : 29-05-11

Character sheet
Leeftijd: 12
Team: ---

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo jun 05, 2011 4:37 am

Eigenlijk wil ik ook wel leren setjes te maken.
Kom, dan gaan we met zijn allen bij iemand een cursus volgen. Kletstopic - Pagina 2 3684740496

Misschien begrijp ik een ietsiepietsie beetje ervan, maar dat zou al zeldzaam zijn.

Welke programma's worden er eigenlijk gebruikt om setjes te maken? Dan kan ik eens aan frutselen, misschien. Moeten het wel gratis programma's zijn, en geen Photoshop van €50,-.

Idee! Er komt zo'n man mijn laptop even leeggooien, en dan zet hij er Windows 7 opnieuw op.
Misschien wilt hij er ook nog Photoshop voor mij op zetten, of zo! Want hij heeft alles origineel op CD.

__________

EDIT:

Paint kan ik vrijwel alles mee, maar dat kunnen de meeste mensen denk ik wel hier.
Alleen heb ik wel al eens een Trainer Card gemaakt op Paint, en het was best makkelijk.
*krijgt weer een idee..*
Misschien open ik een Trainer Card topic! Kletstopic - Pagina 2 364988687
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronin
Normal Rank
Normal Rank
Ronin


Vrouw Posts : 47
Points : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Langs de snelweg.

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Team: Perdió

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo jun 05, 2011 4:43 am

Oeh, dat is zo awesomig. Maar Photoshop kun je gratis downen op internet, je moet alleen een code invoeren om de maand, volgens mij. Dan kan je hem blijven gebruiken. Ik ben echter zo iemand die de uitdrukking 'dom blondje' eer aan doet, dus ik zal er niks van begrijpen. Misschien van Photoshop zelf nog nieteens XD

Maar, ik denk dat Doos je daarmee wel kan helpen, als het goed is =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Normal Rank
Normal Rank
Noah


Man Posts : 69
Points : 0
Registratiedatum : 29-05-11

Character sheet
Leeftijd: 12
Team: ---

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo jun 05, 2011 4:56 am

Dat lijkt me best cool!
Alleen ga ik dalijk even mijn Trainer Card Shopje openen!
Ik heb al sprites en trainers, en bases.

Wie wil de eerste aanvraag doen? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo jun 05, 2011 7:17 am

Hier is dan.. Blossom! Kletstopic - Pagina 2 3684740496
Terug naar boven Ga naar beneden
Mercury
Normal Rank
Normal Rank
Mercury


Man Posts : 46
Points : 0
Registratiedatum : 17-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Grunn. :3

Character sheet
Leeftijd: 10 jaar
Team: None yet.~

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo jun 05, 2011 8:59 am

@Robin: Om de maand? Van wie heb je dat nou weer? Aan het begin vul je één keer een code in en dan kan je dat programma je leven lang gebruiken.
Enige probleem is dat er om de zoveel tijd nieuwe versies uitkomen en dat elke versie ook andere tools hebben..

Ik gebruik Photoshop CS4 voor mn setjes, maar ik ben ook nog maar aan het leren. Maar, als iemand een cursus nodig heeft kan ik wel helpen.. tegen een kleine prijs. (a)


EDIT: Wow, dit was wel een hele vage post. Als je iets hierin niet begrijpt, laat dan maar denk ik.. o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Neomy
Normal Rank
Normal Rank
Neomy


Vrouw Posts : 51
Points : 0
Registratiedatum : 01-06-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Team: -

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo jun 05, 2011 9:24 am

Pff, ik heb wel eens een Photoshop trial gehad (waar ik geen code voor had en ik niet zo slim was om één op te zoeken) en ik snapte er echt niks van >__< Maar ik vind vaak het grootste probleem dat ik geen leuke/mooie plaatjes kan vinden! Gebruik ook alleen google, dus heeft misschien iemand nog een tip voor een site met goede plaatjes? (mens of pokémon?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Mercury
Normal Rank
Normal Rank
Mercury


Man Posts : 46
Points : 0
Registratiedatum : 17-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Grunn. :3

Character sheet
Leeftijd: 10 jaar
Team: None yet.~

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo jun 05, 2011 10:18 am

Voor getekende plaatjes en foto's is deviantART heel handig Kletstopic - Pagina 2 3684740496 Hoewel je daar ook maar net een plaatje moet vinden die je goed genoeg vind..
Voor Absol en Mercury was dat best wel lastig. Daarom heeft Absol ook nog geen sig. En omdat ik te lui was, maar dat vergeten we even xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Normal Rank
Normal Rank
Noah


Man Posts : 69
Points : 0
Registratiedatum : 29-05-11

Character sheet
Leeftijd: 12
Team: ---

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo jun 05, 2011 7:05 pm

@ Neomy

Deviantart gebruik ik het meeste. Daar heb ik voor Blossom haar plaatje gevonden. En voor Noah is voor mij opgezocht, maar die kwam ook van Deviantart.

@ Mercury

Het valt me nu pas op dat ik Photoshop Elements op mijn pc heb staan. Kletstopic - Pagina 2 2910645248
En ik heb géén idee hoe het werkt. Misschien frutsel ik zelf eens wat? Maar zou je me kunnen helpen, een beetje? Ik wil graag setjes maken voor mezelf, en later misschien ook voor mensen op PMD Dawn en Wolf Story. Hoewel ik Wolf story betwijfel, dan krijg ik het wel héél druk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Reyez
Normal Rank
Normal Rank
Reyez


Man Posts : 43
Points : 0
Registratiedatum : 17-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Geen. :D

Character sheet
Leeftijd: 15
Team: -

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyma jun 06, 2011 3:48 am

Vandaag was gym zowaar leuk.. xD

Je hebt scheef schieten.
Je hebt naast schieten.
En je hebt mij, die een gigantische draai met haar lichaam maakt in een poging de bal te raken, en dan alsnog naast schiet. Kletstopic - Pagina 2 555209443

.. Het is voetbal. Wat verwachtte je anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.fanfic.nl/users/HyperRoos/
Aru
Normal Rank
Normal Rank
Aru


Vrouw Posts : 24
Points : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Team: One day I'll start my own

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyma jun 06, 2011 3:58 am

Wij dan op onze shcool met kogelstoten, iedereen ene ve tmooie rechte lijn gooien, wie gooit perongeluk zo'n kogel bijna tegne de leraar aan..? Ik dus! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyma jun 06, 2011 5:44 am

Net de eerste gym gehaald. *is heel happy terwijl hij best.. makkelijk was?* Kletstopic - Pagina 2 555209443
Nu vang ik nog een nieuwe Pokémon denk ik, die Pansear gaat toch regelrecht uit mijn team!
Team uitbreiden, yay!

Heeft het trouwens nu nog zin om bij ~ The Grand Opening te reageren?
Ik wacht wel even tot ik ergens bij kan of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mercury
Normal Rank
Normal Rank
Mercury


Man Posts : 46
Points : 0
Registratiedatum : 17-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Grunn. :3

Character sheet
Leeftijd: 10 jaar
Team: None yet.~

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyma jun 06, 2011 6:38 am

Wat mij betreft kan je gewoon in The Grand Opening posten hoor, hoewel je altijd ook zelf een topic mag maken Kletstopic - Pagina 2 3684740496
Ik bedoel, het topic is er en het moet gebruikt worden, maar als je liever een overzichtelijker topic hebt begrijp ik dat prima ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Aru
Normal Rank
Normal Rank
Aru


Vrouw Posts : 24
Points : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Team: One day I'll start my own

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyma jun 06, 2011 7:54 am

Ik ga moeite krijgen een team te krijgen met Aru's rot karakter, maar uiteindelijk zal het me wel lukken! Ik hou van ene uitdaging! XD
Ik ben het liefste zelf teamleader, wat het nog moeilijker maakt. O_o"

Maar iniederigeval, ik verveel me. ^^'
En ik moet wachten tot Roos weer online is voor ik verder kan met m'n topic. *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptyma jun 06, 2011 7:13 pm

Niemand wil een Trainer Card? Kletstopic - Pagina 2 2910645248
Als er morgen nog niemand een aanvraagje heeft gedaan sluit ik de boel denk ik..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronin
Normal Rank
Normal Rank
Ronin


Vrouw Posts : 47
Points : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Langs de snelweg.

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Team: Perdió

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptydi jun 07, 2011 2:51 am

Nou, als je niets te doen hebt wil ik wel een aanvraagje doen... Ik moet alleen nog bedenken wat ik allemaal precies wil hebben. Ik heb nog nooit zoiets aangevraagd, dus.. En aangezien ik blond ben XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Neomy
Normal Rank
Normal Rank
Neomy


Vrouw Posts : 51
Points : 0
Registratiedatum : 01-06-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Team: -

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptydi jun 07, 2011 6:23 am

Met zulke dingen moet je ook gewoon geduld hebben. Misschien is niemand een card nodig op het moment.

Heb ook weer gepost bij de Grand Opening (: Wilde even op Skull wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Kaya
Normal Rank
Normal Rank
Kaya


Vrouw Posts : 21
Points : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Team: The elementals

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptydi jun 07, 2011 6:37 am

Weetje, ik ben zielig.
Op beide account sheb ik nog geen team, maar ik heb ook geen in om bij de grand opening te posten want daar si het me te druk. ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Neomy
Normal Rank
Normal Rank
Neomy


Vrouw Posts : 51
Points : 0
Registratiedatum : 01-06-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Team: -

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptydi jun 07, 2011 6:39 am

Tsja, maar straks heeft iedereen al een team? Maar dan moet je nu eigenlijk even wachten tot er teams zijn, zodat je weet wie nog vrij is of waar je bij kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Gast
Gast




Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptydi jun 07, 2011 8:43 am

Met mijn verjaardag ga ik de HTC Wildfire kopen! Kletstopic - Pagina 2 3684740496
Terug naar boven Ga naar beneden
Rupunzel
Normal Rank
Normal Rank
Rupunzel


Vrouw Posts : 13
Points : 0
Registratiedatum : 08-06-11

Character sheet
Leeftijd: 9 years.
Team: -

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptywo jun 08, 2011 11:47 pm

Heya. Kletstopic - Pagina 2 3684740496

...Ken ik een van jullie? Kletstopic - Pagina 2 331366732
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Normal Rank
Normal Rank
Noah


Man Posts : 69
Points : 0
Registratiedatum : 29-05-11

Character sheet
Leeftijd: 12
Team: ---

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptydo jun 09, 2011 2:00 am

Speel je Wolf Story?
Want daar ken ik een paar mensjes, maar verder, nah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Normal Rank
Normal Rank
Twilight


Man Posts : 4
Points : 0
Registratiedatum : 08-06-11

Character sheet
Leeftijd: 22 Jaar.
Team: -

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptydo jun 09, 2011 2:20 am

Net van school! Nu lekker schrijven en op pokemon vortex! Zoóó verslaveend<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ienzo
Normal Rank
Normal Rank
Ienzo


Man Posts : 39
Points : 0
Registratiedatum : 04-06-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Character sheet
Leeftijd: 12
Team: The Elementals

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptydo jun 09, 2011 3:05 am

Juist gedaan met examen nederlands te leren en dus de rest van de dag om op de computer te zitten Kletstopic - Pagina 2 364988687

o ja kan iemand misschien iemand vinden voor een onderschrift te maken ik wil niet speciaal op een ander forum een account maken voor alleen dat te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronin
Normal Rank
Normal Rank
Ronin


Vrouw Posts : 47
Points : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Langs de snelweg.

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Team: Perdió

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptydo jun 09, 2011 3:06 am

Bij Julie begint wel een belletje te rinkelen... Ik weet alleen niet of jij de echte Nezzel bent x'D

Ugh, vandaag is ook weer voorbij. Nu morgen nog en dan heb ik een lekker lang weekend. Hopelijk kan ik dan nu WEL uitslapen, want volgens sommige heb ik mijn slaap nieteens nodig, geloof ik >>
Terug naar boven Ga naar beneden
Rupunzel
Normal Rank
Normal Rank
Rupunzel


Vrouw Posts : 13
Points : 0
Registratiedatum : 08-06-11

Character sheet
Leeftijd: 9 years.
Team: -

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Emptydo jun 09, 2011 4:04 am

Ik ben dé NEZZEL. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PMD Dawn of Adventurers :: Funzone :: Chatzone-
Ga naar: