Nee, deze post is niet stiekem van PokéRPG gejat. Anders stond het er niet boven.
Met wat kleine aanpassingen past hij hier ook, dus waarom niet?~
~~~~~
Yap, Doos opent eindelijk haar ava-sig-profielpic shoppeh. Alleen voor Doos, dus niet voor jouw werkjes. Die poep je maar uit in je eigen topic. :’)
Oké, hoe gaat dit in zijn werk? Simpel. Je moet gewoon een lijstje invullen. Eén van de onderstaande lijstjes, afhankelijk van wat je wil.
- Code:
-
[u][size=15]AVATAR[/size][/u]
[b]Naam:[/b]
[b]URL:[/b]
[b]Soort randje:[/b]
[b]Texture:[/b]
[b]Effecten:[/b]
[b]Brushes:[/b]
[u][size=15]ONDERSCHRIFT[/size][/u]
[b]Overige tekst:[/b]
[b]Lettertypes:[/b]
[u][size=15]PROFIELPLAATJE[/size][/u]
[b]Overige tekst:[/b]
[b]Lettertypes:[/b]
Snelle uitleg..
DIT GEEFT AAN WAT JE WILNaam: Naam van personage waar het voor is.
Ook even aangeven of je die er op wil of niet.URL: Link van plaatje.
Verplicht!Soort randje: Zwart of Wit? 2px of 1px? Overlay of Soft Light? Of laat je het aan mij over?
Texture: Link naar een texture, of naam van een bepaalde soort texture.
Effecten: Wil je je plaatje in een bepaald kleurthema, of wil je andere oogkleur et cetera?
Brushes: Glitters, krulletjes, is er iets wat je er op wil?
Overige tekst: Op een onderschrift of profielplaatje kan nog een stukje tekst. Plak hier gewoon de tekst die je wil.
Lettertypes: Heb je een speciaal lettertype in gedachten, of wil je gewoon iets sierlijks, of laat je het aan mij over?
Ho, wacht even! Ik heb nog wel wat regeltjes!-
IK BEWERK NIET ZONDER PLAATJE VAN HET PERSONAGE!- Ik bewerk WEL voor andere sites.
- Niet tevreden? Zeg wat je anders wil en ik zal zien wat ik voor je kan doen.
-
Wil je je ava/sig/profielplaatje toch niet, plaats een nieuw bericht of zorg op een andere manier dat het duidelijk bij me aan komt! - Dat je aanvraag eerder gedaan is, hoeft niet te betekenen dat ik het eerder ga maken. Ik maak waar ik voor in de stemming ben.
- Dat betekent ook dat het soms wat langer duurt. Ook in verband met school enzo.
VOORBEELDEN (Let op: Niet op volgorde :')):
- Spoiler:
Wachtlijst!
1.
2.
3.
4.
(Momenteel neem ik maximaal 4 aanvraagjes aan. Sorry!)
Verder nog onduidelijkheden? Ik bijt niet