PMD Dawn of Adventurers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenWondermapRegistrerenInloggen

 

 It's a meee. o3o

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Reyez
Normal Rank
Normal Rank
Reyez


Man Posts : 43
Points : 0
Registratiedatum : 17-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Geen. :D

Character sheet
Leeftijd: 15
Team: -

It's a meee. o3o Empty
BerichtOnderwerp: It's a meee. o3o   It's a meee. o3o Emptydo jun 09, 2011 8:16 am

Volgens mij ben ik de enige die zich hier nog niet heeft voorgesteld.. Ach ja. Laatheid hoort stiekem gewoon bij mij.

Hoe dan ook, voor iedereen die mijn niet kent, HIA.
Mijn naam is Rosanne, ik ben 15 jaar, aan het eind van de maand 16, zit op het moment in 4 HAVO, met een N&G profiel, en ga ik gewoon over als ik de proefwerkweek niet verpest.
Ik heb geen huisdieren, doe aan geen enkele sport behalve gym, als je badmintonnen op wind vrije dagen in de zomer niet meerekent.
Ik RPG op het moment al 3 jaar, die ik voor het grootste deel van de tijd heb besteed op Pokérpg, met een vluchtig moment op WS.
Verder ben ik een anime verslaafde, vooral aan Bleach, en ben ik veel te lui om alle anime's die ik kijk/keek/wil kijken op te noemen. Behalve dat ik Ginga Densetsu Weed voor de tweede keer aan het kijken ben.
Qua muziek luister ik op het moment veel naar Hot Chelle Rae, Yellowcard, en alles dat voorbij komt op de radio.

Ehrm... Verder zijn mijn bijnamen, voor zover ik weet, Roos, Doem en Stinkzwam (vraag maar niks xD)

En als laatste, haat ik het lied van Nick en Simon. Je kan vast wel raden welke.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.fanfic.nl/users/HyperRoos/
Neomy
Normal Rank
Normal Rank
Neomy


Vrouw Posts : 51
Points : 0
Registratiedatum : 01-06-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Team: -

It's a meee. o3o Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a meee. o3o   It's a meee. o3o Emptydo jun 09, 2011 8:38 am

Rosaaaanne, ik weet dat er zoveel foraaa zijn,
Elke keer weer een ander, maar ik vind het fijn,
Want jou aanwezigheid, waarmee je ons zo verblijdt,
Heb ik liever liever liever liever voor altijd!

Yay, en nu haat je me vast!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
 
It's a meee. o3o
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PMD Dawn of Adventurers :: Funzone :: Introductie-
Ga naar: