~ Als je niet tevreden bent, mag je het gerust zeggen! ~ Ik heb maar een paar achtergronden, dus daar a.u.b. niet over gaan zeuren. ~ Vermeld bij Badges de regio en het aantal! ~ De kleuren van Pokémon's verander ik niet. ~ Ik heb ook Coördinator Lintjes i.p.v. Badges als je dat wilt. ~ En ik heb een beperkt aantal Trainers, dus ik kan niet de perfecte Trainer vinden voor je. ~ Soms heb ik het ook druk, dus verwacht niet dat je Trainer Card meteen klaar is! ~ Je Trainer Card blijft maar een paar weken bewaard op mijn pc, ik stuur je wel een pb als hij klaar is. ~ Als je toch geen Trainer Card wilt, maar al een aanvraag hebt gedaan, zeg dat dan even.
Ronin Normal Rank
Posts : 47 Points : 0 Registratiedatum : 08-05-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Langs de snelweg.
Onderwerp: Re: Ginger's Trainer Cards di jun 07, 2011 2:59 am
Naam: Hmmn, doe maar gewoon Robin. En anders is Rolo ook wel goed xD Trainer: Trainster. Badges: Tja, welke badges.. Doe maar de eerste van Sinnoh. Achtergrond: Dit maakt mij helemaal niet uit, maak er maar iets leuks van! Pokémon: Een Cyndaquil, een Pichu en een Buizel =) Overig: Niks aan toe te voegen, eigenlijk.. xD
Onderwerp: Re: Ginger's Trainer Cards do jun 09, 2011 3:03 am
Yup, I like it! Enne, bedankt ='3
Zie je wel dat mensen een aanvragje komen doen? Je moet alleen een beetje geduld hebben, dat is alles. Nu is het zo dat ik ook niet geduldig ben, maar goed x'D