PMD Dawn of Adventurers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenWondermapRegistrerenInloggen

 

 Oui, c'est moi !

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Neomy
Normal Rank
Normal Rank
Neomy


Vrouw Posts : 51
Points : 0
Registratiedatum : 01-06-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Team: -

Oui, c'est moi ! Empty
BerichtOnderwerp: Oui, c'est moi !   Oui, c'est moi ! Emptywo jun 01, 2011 10:33 am

Hallooo mensjes!

Nou, ik kom dit forum ook maar even stalken. Eigenlijk wilde ik niet meer fora, maar deze ziet er echt leuk uit en het is ook altijd leuk om met een forum mee te kunnen groeien. Bovendien ben ik nu klaar met mijn examens en heb ik aaaaalle tijd om hier rond te spammen. Twee mensjes hier kennen mij al (jaaa, jullie, Robin en [s]Sarah[/s] Doos!). Ik zal jullie niet langer in spanning houden en mij even voorstellen.

Bonjour, je suis Carla. Beetje franse bui opeens. Ik ben 18 jaar en woon in een klein gehucht (wat officieel zelfs een streek is) in Drenthe. Ik woon hier samen met mijn vader, moeder en twee jaar oudere zus. Ik woon in een restaurant waar ik ook werk. Er lopen op het moment 3 paarden in onze wei rond, er is nog eentje op komst. Verder hebben we twee honden; een vrouwelijke Duitse Herder genaamd Laika en een mannelijke kruising tussen een Mechelse en Hollandse herder, Kazan. We hebben ook nog een tig aantal Koi Karpers en andere soorten vissen.

Ik heb net mijn VWO examens gehad, maar ik zit nog in spanning wat de uitslag zal worden. Hierna hoop ik de Academische PABO te gaan doen. De PABO is de leraarsopleiding voor de basisschool, het academische gedeelte is Pedagogische Wetenschappen. In mijn vrije tijd teken ik véél, want ik ben nog lang niet zo goed als ik wil zijn. Check ook mijn DeviantArt: *klik*. Verder doe ik aan RPGen (ik zal geen namen noemen), schrijf ik af en toe nog een verhaal dat ik nooit af maak, lees ik graag een boek en hou ik van uitgaan met vriendinnen of wat leuks doen met mijn vriendje.

Goed, verder weet ik niet wat jullie nog van mij willen weten, dus vraag maar raak!

~ Carla
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
 
Oui, c'est moi !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PMD Dawn of Adventurers :: Funzone :: Introductie-
Ga naar: