B'Jour People >3
Auteur Bericht Bryce Normal Rank
Posts : 13Points : 0Registratiedatum : 29-05-11Leeftijd : 28Character sheet Leeftijd : 13 Years Team : Onderwerp: B'Jour People >3 ma mei 30, 2011 9:02 am *Kopieert van DF* Elleuhw People xo
N'ja, nu kom ik ook even aanzetten met een saai voorsteltopicje
Ik ben Demi & ik ben 14 jaar oud. Ik loop rond op dit planeetgeval sinds 17-09-1996
Ik ben nogal levenloos en heb dus niet veel hobby's. x)
Mijn hobby's zijn: Computeren (RPG'en & MSN'en), dansen, zingen, LAMAVLIEGEN >D Ik zit ook vaak achter de PlayStation. Aan school heb ik een hekel.(A) Dâh >.> Ik houd ook van lezen, vraag me niet welk genre, want ik lees van alles :'3
Verder heb ik een irritant broertje, en twee o zo lieve ouders x'd
Ik heb twee konijnen. Het zijn kruisingen tussen dwerg- en hangoorkonijnen.
Ohja, en ik ben een gigantische Green Day fan <'3
Verder luister ik nog naar bands als Fall Out Boy, Placebo, Di-Rect, Blink 182, 30 Seconds To Mars, Nickelback en nog veel meer x3
Questions? Just ask.
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Noah Normal Rank
Posts : 69Points : 0Registratiedatum : 29-05-11Character sheet Leeftijd : 12 Team : --- Onderwerp: Re: B'Jour People >3 di mei 31, 2011 5:06 am Veel plezier hier!
Hier komen mijn vragen:
Hoe heten je konijnen, en zijn het vrouwtjes of mannetjes?
En wat voor spellen speel je op je Playstation?
Bryce Normal Rank
Posts : 13Points : 0Registratiedatum : 29-05-11Leeftijd : 28Character sheet Leeftijd : 13 Years Team : Onderwerp: Re: B'Jour People >3 di mei 31, 2011 5:23 am Thanks
Mijn konijnen zijn beide vrouwtjes, en zusjes. Ze heten Pinky & Nacho (Niet lachen >3)
Op de PS3 speel ik meestal Call Of Duty en Assassin's Creed
Noah Normal Rank
Posts : 69Points : 0Registratiedatum : 29-05-11Character sheet Leeftijd : 12 Team : --- Onderwerp: Re: B'Jour People >3 di mei 31, 2011 5:55 am Nacho is een coole naam. En ik speel op de PS3 van mijn broer ook Assassin's Creed. Vertel me eens wie je op Wolf Story en op Dog Fascination speelt. Volgens mij ken ik je, en jij mij ook, maar ik ben je naam daarop vergeten. Op Wolf Story ben ik Maible en Keiju. En op DF ben ik Samuel, en sinds kort ook Jazz.
Bryce Normal Rank
Posts : 13Points : 0Registratiedatum : 29-05-11Leeftijd : 28Character sheet Leeftijd : 13 Years Team : Onderwerp: Re: B'Jour People >3 di mei 31, 2011 6:01 am 3x Raden! Ik ben je vader! 8D Ik speel Graphic op WS en op DF. Voor de rest ben ik op WS nog: Solomone, Valaina, Yatzu, Djinn etc.
Noah Normal Rank
Posts : 69Points : 0Registratiedatum : 29-05-11Character sheet Leeftijd : 12 Team : --- Onderwerp: Re: B'Jour People >3 di mei 31, 2011 7:10 am Zo'n vaag gevoel had ik al.
Graphic ken ik wel, en Valania ook een beetje, van het onzin-topic en zo.
Eerst wou ik vragen of je Graphic was, maar ik dacht, dalijk heb ik het fout!
Bryce Normal Rank
Posts : 13Points : 0Registratiedatum : 29-05-11Leeftijd : 28Character sheet Leeftijd : 13 Years Team : Onderwerp: Re: B'Jour People >3 di mei 31, 2011 7:17 am Haha, nou, je had gelijk 8D
Absol Guildmaster Rank
Posts : 34Points : 0Registratiedatum : 30-04-11Character sheet Leeftijd : 25 jaar. Team : Geen; Guildleider Onderwerp: Re: B'Jour People >3 wo jun 01, 2011 8:23 am DEMMIIIIIIIII =DDDDD
Welkom op PMD Dawn! =D
(Hier spreekt Doos momenteel :'3 )
Euwhm, nee, ik heb niet echt veel meer te zeggen.
Hmmn.. Eens zien of ik een vraag kan verzinnen..
Als je iets of iemand mee kon nemen naar een onbewoond eiland, wie of wat zou het dan zijn?
Ik wens je alvast heeeel veel plezier toe, ook namens Roos (andere admin) natuurlijk xxx <3
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: B'Jour People >3
B'Jour People >3