PMD Dawn of Adventurers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenWondermapRegistrerenInloggen

 

 Hi zhere.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ronin
Normal Rank
Normal Rank
Ronin


Vrouw Posts : 47
Points : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Langs de snelweg.

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Team: Perdió

Hi zhere. Empty
BerichtOnderwerp: Hi zhere.   Hi zhere. Emptyma mei 30, 2011 4:21 am

Hmm, dan zal ik me ook maar eens voorstellen. (Even de trend voortzetten :'D)

Sommige kennen me al, maarja. Ik heet Robin, maar de meesten noemen me Rolo of Betsy. Kies maar. Ik ben pas nog 15 jaartjes geworden, en woon in Maastricht. Mijn ouders zijn gescheiden en de rede daarvoor ligt nogal gevoelig. Ik woon voor nu bij mijn ma, waar ik vaak mee in de knoop lig over mijn pa en stiefpa, waardoor ik nogal chaggie wordt. Verder loopt hier nog een zwarte Labrador genaamd Nala rond, en heb ik nog een kanarie genaamd Snowy. (Hij is wit, vandaar die verachterlijke naam x'D)

Mijn hobby's zijn, net als bij Doos en Pedro, schrijven en tekenen. Ik kijk ook graag anime en vind het dan al helemaal niet erg om manga te lezen. Zelf wil ik later er ook iets mee gaan doen, maar voor nu hou ik het bij een manga creeëren, hoop ik. (a)

Ik zit op het Bonnefanten College VMBO, waar ik de sector Zorg & Welzijn TL volg. Voorheen heb ik op de HAVO gezeten, maar ik was er te dom (eigenlijk gewoon te lui) voor. Ik haatte het er ook, stiekem XD

Verder weet ik even niks meer te l*llen. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hi zhere.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PMD Dawn of Adventurers :: Funzone :: Introductie-
Ga naar: