PMD Dawn of Adventurers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenWondermapRegistrerenInloggen

 

 Yo bro.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mercury
Normal Rank
Normal Rank
Mercury


Man Posts : 46
Points : 0
Registratiedatum : 17-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Grunn. :3

Character sheet
Leeftijd: 10 jaar
Team: None yet.~

Yo bro. Empty
BerichtOnderwerp: Yo bro.   Yo bro. Emptyzo mei 29, 2011 9:07 am

Yay, ik ben de eerste 8'D

Erhm, tja, hoe begin ik mijn introductie deze keer eens. En hoe zorg ik dat er lekker veel zinloze informatie in staat die jullie toch niet interesseert? Ik doe wel gewoon een poging en zie wat er uit komt. *haalt diep adem* yay!

Goed. Sommigen van jullie zullen me al wel kennen.
Mijn naam is Sarah, hoewel ik beter bekend sta als Doos. Noem me ook maar gewoon Doos; als je me Sarah gaat noemen voel ik me awkward. C:
Ik ben over ongeveer anderhalve maand 15 jaartjes jong. C: Ik heb een broer van 17 en twee ouders van.. ouder. =D
Bij ons in huis woont ook een Chihuahua-achtig beest - ze is eigenlijk geen chihuahua maar ik zeg van wel, omdat ik geen idee heb wat ze anders is (en het staat ook in haar paspoort). xD

Erh, wat nog meer..
Ik hou van tekenen en schrijven en wil daar later ook wat mee doen.
Ook heb ik echt een pokémon verslaving en ben ik tegenwoordig ook nogal fan van de nieuwe My Little Pony serie, hoe belachelijk dat ook maar klinkt.

Hmmn.. Moet ik verder nog iets vertellen..? Ik ben een echte Groninger, ben blond en niet lang, maar ook niet kort. C':
Op andere sites gebruik ik wel eens de namen LenaBurntfire en DieDoos, dus als je een van die twee ziet; dan ben ik het! =D

Oh, en ik ben ook mede-oprichter van deze site. Ik bespeel Absol ook wel eens, dus. C: Maar Mercury wordt meer mijn main-account.~

Nog vragen? Die zijn van harte welkom =3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yo bro.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PMD Dawn of Adventurers :: Funzone :: Introductie-
Ga naar: